پرو واش

ساخت وبلاگ

خواه شما تعمیرکار اتوموبیل‌های سبک باشید و خواه مسئول یک کارواش، به خوبی می‌دانید که شستشوی قطعات داخلی اتوموبیل تا چه اندازه مهم است. قطعات سیستم‌های داخلی اتوموبیل مانند قطعات موتور، گیربکس و سایر بخش‌های اتوموبیل بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد و تجمع بقایای روغن و گریس بر روی آنها، جرم می‌گیرند. جرم گرفتن این قطعات باعث می‌شود که آنها دیگر مثل قبل کارآئی نداشته باشند. در ضمن در صورت عدم قطعه شویی داخلی اتوموبیل، ممکن است همین جرم‌ها مسبب خرابی‌های بزرگتری شوند.

دستگاه قطعه شویی سبک و سواری

قطعه شور سبک دستگاه به قیمت برای شستشوی قطعات کوچک و بزرگ صنعتی خودرو سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شستشوی صنعتی تمام اتوماتیک خودرویی را دستگاه قطعه شویی ماشين سبک و سواری و سنگين میگویتد. دستگاه قابلیت شستشوی قطعات صنعتی انواع ماشین سبک سواری را با سید گردان و با استفاده از آبگرم دارد. موتور شوی صنعتی دارای مخزن استیل ذخیره آب و شستشو است و جهت صرفه جویی میتوان چندین بار از این آب استفاده کرد.
کاربرد قطعه شویی سبک

دستگاه شستشوی قطعات موتور و گیربکس خودرویی در نمایندگیها تعمیرگاهها و تراشکاریها برای شستشوی قطعات ماشین و دیگر قطعات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه صنعتی که سایز بزرگ و کوچک دارد قطعاتی از قبیل موتور دیزل و بنزینی را تمیز و پاک می نماید.

اجزای اصلی دستگاه قطعه شویی و شستشوی قطعات خودرو سبک و سنگین بشرح زیر می باشد.

1- پمپ استیل ضد رنگ دارای فیلتر فولادی ضد زنگ.

2- بدنه استیل و یا گالوانیزه بسته به سفارش خریدار.

3- مجهز به سیستم چربی گیری خودکار.

4- دارای قطع کن ایمنی جهت باز شدن ناگهانی درب قطعه شور.

5- گیربکس گردان سبد توسط الکترو موتور.

6- تابلو برق اتوماتیک.

7- سیستم گرمایش با مشعل گازی و یا گازوئیلی بنا به سفارش.

منبع: https://pwmiran.ir/

پرو واش...
ما را در سایت پرو واش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : washman prowash بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 21:23